دانلود رایگان انیمیشن پرندگان خشمگین آبی Angry Birds Blues 2017 All Episodes

انتشار فیلم و سریال انیمیشن بازی کتاب الکترونیکی نرم افزار

دانلود رایگان انیمیشن پرندگان خشمگین آبی Angry Birds Blues 2017 All Episodes

۳۸ بازديد

دانلود رایگان انیمیشن پرندگان خشمگین آبی Angry Birds Blues 2017 All Episodes

کارتون سریالی پرندگان خشمگین آبی با کیفیت 1080p & 720p & 480p

همه قسمت ها در قالب یک فیلم منتشر شد

دانلود انیمیشن پرندگان خشمگین آبی Angry Birds Blues 2017

نام انیمیشن: پرندگان خشمگین آبی – Angry Birds Blues | ژانر: کمدی، خانوادگی | انتشار: 2017

زبان: صامت (بی کلام) | تعداد قسمت ها: 30 اپیزود (یک فیلم) | کیفیت: WEB-DL

مدت زمان: 75 دقیقه | حجم: متفاوت با هر کیفیت | امتیاز: 6.1 از 10

خلاصه داستان:
ماجرای سه پرنده کوچولوی آبی است که تفاوت آن‌ها با همدیگر فقط در رنگ چشم آن‌هاست. سه پرنده کوچولوی آبی رنگ که نمی‌توانند پرواز کنند و در یک جای سرسبز بسیار زیبا و خوش آب و هوا زندگی می‌کنند و با همدیگر کلی نقشه و ایده‌های جدید برای اجرا کردن طراحی و تمام تلاششان را هم برای انجام دادن ایده‌های بامزه‌شان می‌کنند ولی تنها مشکل آن‌ها این است که برای انجام دادن هر کاری یک خرابکاری بزرگ هم به بار می‌آورند…ای لوکس مووی

[دانلود نسخه 1080p با حجم 1.08 گیگابایت]

[دانلود نسخه 750p با حجم 561 مگابایت]

[دانلود نسخه 480p با حجم 281 مگابایت]

دانلود انیمیشن پرندگان خشمگین آبی Angry Birds Blues 2017

درباره انیمیشن:
پرندگان خشمگین آبی یا انگری بردز بلوز (Angry Birds Blues) یک انیمیشن سریالی ماجراجویی و کمدی محصول سال 2017 کشورهای فنلاند و کانادا است که بر اساس انیمیشن معروف پرندگان خشمگین توسط مایکل هد و استیو پگرام طراحی و ساخته شده و از طریق شبکه Toons TV منتشر گردید. این انیمیشن بی کلام هست و هیچ کدام از جوجه ها حرفی نمیزنند. این انیمیشن سریالی در 30 قسمت تهیه شده که با تدوین ویژه در قالب یک فیلم 75 دقیقه ای آماده شده است و شما میتوانید آن را با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها از وبسایت ای لوکس موویدانلود کنید.

 

 

مدیریت خشم

احساس خشم نشان دهنده این است که فرد در شرایطی ناخوشایند و ناراحت‌کننده قرار گرفته است. اگر این احساس خشم را نتوانید مدیریت و کنترل کنید؛ امکان دارد به خود یا دیگران آسیب وارد کنید.

حقایقی پیرامون خشم:

خشونت باعث کسب احترام نمی‌شود. با اعمال خشونت شاید افراد از شما بترسند و از دستورات شما پیروی کنند؛ اما هیچوقت احترامی برای شما قائل نخواهند شد. اگر به روشی بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنید قطعا به شما احترام خواهند گذاشت. شما گاهی اوقات نمی‌توانید شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید را مدیریت کنید، اما همواره می‌توانید خود را کنترل کنید. می‌توانید بدون توسل به خشونت احساسات خود را بیان کنید. حتی اگر کسی می‌خواهد شما را اذیت کند، باز این شما هستید که باید انتخاب کنید چه واکنشی از خود نشان دهید.

نصب اپلیکیشن ملودی های کاهش خشم (فوق العاده موثر)

یک اپلیکیشن فوق العاده که به داشتن تمرکز و کاهش عصبانیت و پریشانی های فکری روحی کمک شایانی می کند. آن را روی گوشی خود نصب کنید بقیه مراحل بسیار ساده و کار کردن با آن کاملا بی دردسر و رایگان است. شامل یک سری ملودی و راهکارهای فوق العاده موثر (روزانه حداقل 20 دقیقه از این اپلیکیشن استفاده کنید):

مقاله کامل کنترل خشم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.